perjantai 11. elokuuta 2017

Suomi 100v villasukat...keksitään minun sukille joku onnellinen omistaja




Viime syksynä Novita järjesti kilpailun jossa piti toteuttaa neule Suomen 100 vuoden kunniaksi. Minä osallistuin kilpailuun sini- ja valkovuokko villasukilla ja sijoituin neljänneksi.
Minun toteuttamat sukat.
Kuva Novita lehdestä kevät 2017

Viime kesänä ja syksynä tein todella paljon erilaisia villasukkia, joten oli helppo päättää että osallistun kilpailuun juuri villasukilla. (Joskus tulevaisuudessa voisin kirjotella lisää villasukista joita kaapit pursuaa)

Tässä kuva viime syksyltä Novitan kilpailusta.
 Kuva lainattu Novitaknitsin sivuilta.

Olen tehnyt jos jonkinlaisia villasukkia. Neulominen ja virkkaaminen sujuu minulta hyvin, joten päädyin yhdistämää nämä tekniikat työssäni. Ensimmäinen ajatus oli että olisin tehnyt tossuosan huopuvasta langasta joten se olisi ollut paksumpi, mutta koska Novitalla ei löytynyt valkoista huopuvaa lankaa päädyin tekemään sukan vahvennetulla neuleella (ohjeesta selviää paremmin miten sukkaosa on tehty). Varren kukkia olin aiemminkin tehnyt, nyt päädyin kokeilemaan voisiko niistä yhdistämällä tehdä putkea ja liittää sukkaan. Hyvinhän tuo sitten onnistuikin. Ohje löytyy tästä linkistä: https://www.novitaknits.com/fi/fi/node/27833/instructions

Villasukat metsässä.
Kuva Novitan lehdestä.


Mutta siis asiaan, tämän postauksen idea olisi nyt se että haluaisin lahjoittaa minun Suomi 100v villasukat jollekkin joka oikeasti tarvitsee ja ilahtuu aidosti näistä. Saajan jalka tulisi olla noin 37 kokoa. Ehdotuksia saisi laittaa Kiemuran Facebook sivuille, jossa on kuva näistä sukista. Paras ehdotus kun löytyy niin enempi kuin mielellään sukat lahjoitan hänelle 😊. Kiemuran Facebookin löydät tästä: KiEMura facebook



Tässä vielä sukat minun omissa jaloissani.


Pienillä jutuilla voit ilahduttaa lähimmäistäsi tai jopa tuntematonta, laitetaanko hyvä kiertämään 😊?



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti