perjantai 13. lokakuuta 2017

Kohtahan se isänpäivä jo on...tehtiin parkkikiekko lasten kanssa

Selailin Pinterestiä ja bongasin sieltä itsetehdyt parkkikiekot. Nyt kun vihdoin Suomessakin on sallittua käyttää muitakin parkkikiekkoja kuin niitä tylsiä sinisiä. Niin päätimme tehdä Paapalle uudet parkkikiekot (ehdotin pojille kyllä että toinen olisi mulle tehnyt, mutta siitähän tuli riita kumpi saa tehdä minulle joten paappa saa kaksi)

Tulostin Pinterestistä valmiit kuvat jotka pojat sitten värittivät.


Valmiit kuvat jotka tulostin, tekstien päälle liimattiin
paperit joihin pojat kirjoittivat omat tekstit.

Autot ja kiekot leikattiin ääriviivoja pitkin, ja sitten molemmat värittivät autot oman maun mukaan










Kaikiin osiin laitoin kontaktimuovin molemmille puolille ja sen jälkeen leikkasin kontaktimuovin noin 5mm isommaksi kuin kuvat on.








Kun saatiin leikattua osat, kaivettiin kaapista askartelu niitti jolla osat kiinnitetään jotta kiekko pyörii. Sekä nahkapaska, en oikeesti edes tiedä onko tuon reikäkoneen oikea nimi, mutta tuolla nimellä minä sen tunnen. Eli reiät kiekkoon ja autoon sopivaan kohtaan jotta niitti menee läpi ja kiekko pyörii.



Ja niin niistä tuli valmiit, eipä ole kellään samanlaisia. Vähän oon kyllä kateellinen kun mä en saanut tuollaista, ehkä on pakko tehdä minullekin autoon kaksi tuollaista.




Tässä oiva idea isille, isoisille, vaareille, paapoille, papoille ym. isänpäiväksi ja tietenkin oiva lahja koska vaan.
+POJAT

2 kommenttia:

  1. Hei, millä hakusanalla löysit pinterestistä tuon mallin? Mää en hoksaa. Kiitti!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihan laitoin parkkikiekko, sillä löytyi :). Mä itseasiassa yhdistelin sieltä yhden alkujaan kortiksi tarkoitetun mallin ja kiekon, ne kun tulostin ni olivat juuri sopivat.

      Poista