torstai 22. maaliskuuta 2018

Vyö kotoa löytyneistä tarvikkeista

Taas tänään aamulla kirosin kun en omista kunnon vyötä joka vielä miellyttäisi omaakin silmää. On asioita joita en saa millään ostettua...sukkia, sukkahousuja ja vöitä...on varmasti muitakin, mutta noi tuli nyt mieleen.

Muutama viikko sitten kävimme Emman kanssa pikaisella visiitillä Tallinnassa ja tietenkin vaikka olikin vain muutama tunti aikaa niin suuntasimme Karnaluksiin. Meillä ei ollut mitään ostoslistaa sinne, mutta eihän sieltä voi tyhjin käsin kotiin tulla. Minä ostin muutamaa ihanaa nauhaa, vaikka en ostaessa todellakaan tiennyt mihin niitä käytän.
 Nyt minun uusi vyö sai toisesta nauhasta koristeen. Vyön solki löytyi varastosta, olen niitä ostanut kierrätyskeskuksesta aiemmin laukkuprojekteihin. Kangaskin löytyi vaatekaapin kangaskaaoksesta.


Kuvat kertokoon millainen vyöstä tuli:

Tarvikkee


















Nyt kelpaa laittaa vyö housuihin!



Kyllä se lumi kohta sulaa ja kevät kunnolla alkaa. Minä olen taas kiitollinen niin monesta asiasta. Elämä ja ikä on tuonut viisautta siihen, että oppinut nauttimaan pienistäkin asioista. Ei tarvitse saada kuuta taivaalta kun läheltäkin löytyy onni.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti