lauantai 22. huhtikuuta 2017

Kenkien tuunausta lasten kanssa

Emma tossa tuunaili kenkiään napeilla, niin ajattelin nyt kertoa mitä me tehtiin viime keväänä kaksospoikieni kanssa (olivat silloin 5v). Poikani ovat myös innokkaita askartelijoita 😊

.

Tässä kasa tusseista mitkä vielä toimii,
unohtui tarkistaa lasten jälkeen onko
korkit kunnolla kiinni.


Eli olimme ostoksilla ja sattumalta näin kangastossuja...siitähän se idea sitten taas lähti. Ehdotin pojille että ostan tossut ja he saavat piirtää minun kenkiin jotain mitä haluavat. Pojat innostuivat asiasta ja halusivat myös itselleen samanlaiset tossut. Erilaisia kangastusseja löytyi entuudestaan jo kotoa, olen hankkinut niitä aikanaan Ikeasta, Sinellistä ja Tigeristä









Irrotin tossuista nauhat, sisälle työnsin muovipusseja jotta kenkään oli helpompi piirtää sekä minä pidin tossua sopivassa asennossa kun lapset vuorotellen piirsivät. Minun tossuissa pojat piirsivät 1 tossu/poika. Piirtämisen jälkeen silitin mahdollisuuksien mukaan kankaan jotta kuviot eivät irtoa sateessa. Ja nyt kengät on ollut vuden jo käytössä ja ovat kastuneetkin ihan kunnolla mutta kuviot edelleen ovat pysyneet.
 Kenelläkään ei tule vastaan samanlaisia kenkiä💗

Tässä siniset tossut ovat minun ja valkoiset poikien omat.

Koska innostuin kenkien tuunauksesta ja halusin myös itse kokeilla niin ostin yhdet tossut lisää ja piirsin itse (mallista) kuviot.

Minun tekeleet



                    Laitan vielä tähän muutaman idean mitä kangastusseilla voi tehdä lasten kanssa

Pojat tekivät paapalle 70v lahjaksi paidan


4 vuotiaana he tekivät autoomme aurinkosuojat.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti