maanantai 8. heinäkuuta 2019

Vähän lisää farkkua sisustukseen

Minun pojat ovat olleet monen monta viikkoa mökillä vanhempieni kanssa, kun minä olen ahkeroinut töissä. Enää tämä viikko ja sitten minullakin alkaa loma.
Suunnitelmissa minulla oli siivota kämppä lattiasta kattoon ja heittää kaikki turha tavara pois tai viedä kierrätykseen sinä aikana kun pojat eivät ole kotona...Noh, ei nyt ihan niin sitten tapahtunut. Siivottua onneksi sain koko kämpän kunnolla ja laitettua kesän alussa ostetut verhot ikkunaan (verhojen lyhennys on yksi tylsimmistä ompelutöistä mitä tiedän). Koska kodissamme on melko matalat huoneet, niin verhoista jäi isot palat kangasta ylimääräiseksi...ja siitä se idea sitten lähti. Olen edellisetkin tyynynpäälliset tehnyt vanhoista verhoista, joten jatkukoon perinne. Tyynyjä on neljä, mutta kangas riitti vain kahteen. Pienen pohdinnan jälkeen kahteen tyynyyn päädyin tekemään farkun palasista tyynynpäälliset.


Tyynyt ja verhot:

 

Tyynyt:


Tyynyssä löytyy taskuja johon voi jemmata vaikka ja mitä tai esim. säilyttää kaukosäädintä.





Jo vuosia sitten olen tehnyt farkusta keinutuoliin päällisen. Tyynynpäälliset sopivat nyt erittäin hyvin olohuoneeseen tuonkin takia.


Vaikka ilmat eivät suosikkaan meitä täällä Suomessa ainakaan tällähetkellä, niin aion nauttia tulevasta lomasta oikein kunnolla. Meillä on varattuna pikku reissuja poikien kanssa.

IHANAA ALKANUTTA VIIKKOA!



1 kommentti: