perjantai 20. heinäkuuta 2018

Ruttuinen hihatin

Tein kesäloman alussa ruttuvillasukat ja niitä tehdessä mietin, että ruttuneuloksesta tulisi aika hieno hiha. Olen joskus aikanaan tehnyt hihattimen ja totesin, että se on tarpeeksi helppo neulonta lomamoodiin.















Langan halusin raitalankaa ja sattumalta kun kävin kaupassa löysin tarjouksesta Novitan Hyrrä lankaa. Pähkäilin pitkään kaupassa riittääkö kaksi kerää vai tarvitsenko kolme (kerät 200g/kerä).Onneksi otin kolme, kaksi ei olisi ihan riittänyt.






















Hihatinta neuloin vaikka ja missä, mökollä, rannalla, kylpylässä, leikkipuistossa jne. Työ eteni nopeasti.


















Ohjetta mulla ei tälle ole, kokeilemalla tein. Alla on mun muistiinpanot, mutta en edes itse ota niistä juuri selvää...




Kuvia valmiista hihattimesta:




































Onneksi tänä kesänä vielä ei ole ollut tarvetta tälle, mutta eiköhän kelit viilene taas ja tämä on oivallinen lämmitin.


Minä olen nyt tällä viikolla viettänyt omaa aikaa kotona, lapset jäi vielä mökille. Olen nähnyt ystäviä, muokannut ihanan ystävän hääpukua ja huomenna saamme juhlia häitä.


Ihanaa viikonloppua kaikille!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti