keskiviikko 25. heinäkuuta 2018

Valokuvat seinälle

Minulla on aina ollut valokuvia esillä, niin pöydillä kuin seinilläkin. Nyt keksin että haluaisin vähän enempikin kuvia seinälle, asioista jotka tekevät minut onnelliseksi. Idean taas nappasin yllättäen Pinterestistä. Siellä oli muutamakin malli joita mietin. Tämä toteuttamani oli yksi niistä ja toinen mitä mietin oli se, että olisin tehnyt sydämen huoneen nurkkaan. Mutta nyt kun kuvat on seinällä olen varma, että tämä oli ainakin meidän asuntoon parempi. 


Sommitelma vielä lattialla.

Tilasin ison kasan valokuvia valkoisella reunuksella. Suurimman osan otin sepia värisenä sekä muutamia ihan tavallisina värikuvina. Värikuvia olisi saanut olla vähän enempi, mutta tämä taulu on siitä hyvä että voin koska vaan vaihtaa kuvat. 

Käytin kuvien kiinnittämiseen kaksipuolista teippiä. Leikkasin tosi pienet palat kuvien jokaiseen  nurkkaan.
Käyttämäni teippi.

Seinälle laitoin narun jotta saisin kuvat edes suunnilleen suoraan. Ja sitten vain asettelemaan kuvia.


Sydän alkaa hahmottua.

Äkkiä sydän olikin valmis ja olin enempi kuin tyytyväinen




Siinä se nyt on.


Vähän kauempaa kuvattuna.


Kuvia jäi vielä kasallinen, mitäköhän kivaa näistä keksisi?





Minulla on tämä viikko vielä omaa aikaa, pojat lomailee mökillä. Olen nähnyt ihania ystäviä ja viikonloppuna vietettiin yhden ihanan ystävän häitä, oli niin ihanat juhlat.
 Kyllä saan olla hyvin onnellinen, että on tullut ihania ihmisiä ympärille. Voin sanoa, että olen todella onnekas ystävistäni ja tietenkin lapsistani.

IHANAA KESÄÄ!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti