perjantai 1. joulukuuta 2017

Joulukalenterin luukku 1

Tästä alkaa kuusipäiväinen minijoulukalenterimme, jossa esittelemme kuusi omasta mielestämme huippua tuotetta, joita myymme Naisten Joulumessuilla Itsenäisyyspäivästä eteenpäin. Tervetuloa seuraamaan lähtölaskuamme kohti myyjäisiä!
*  *  *


Kerronpa tässä yhden kehittämäni tuotteen tarinan

Pöllö kynsikkäät

Emma asusteli silloin vielä Saksassa kun kyseli jos osaisin hänelle tehdä pöllö kynsikkäät. Selailtiin netistä ideoita ja niin lopulta päädyin tälläisiin kynsikkäisiin:


Pöllö ja Turo
Pöllöt puussa

Pöllöt minun kädessä vielä ennen postitusta Saksaan


Pöllön kroppa on pysynyt lähes samanlaisena alusta asti, mutta silmien ja nokan kanssa on ollut päänvaivaa. Nyt myytävissä kynsikkäissä osassa silminä on silmänapit ja osassa virkatut silmät. Nokka on sydämen muotoinen Made with love- merkki.


Tälläiset valmistui junamatkalla pohjanmaalle


Lähes aina minulla on mukana laukussa lankaa ja virkkuukoukku...aina löytyy hyviä hetkiä ainakin vähän virkata, eikö niin?
Mä en enää häpeile yhtään julkivirkkausta tai julkikutomista, ihmetelköön hän joka haluaa.


Pöllöjä on montaa eri väriä
Kaverit kummissaan😉

Muutama muukin tuote on kehittynyt pöllö kynsikkäiden innoittamana. Näitäkin muutamat myynnissä Naisten Joulumessuilla.




Minä olen kyseisiä kynsikkäitä käyttänyt paljon ja usein saanut hymyn ihmisten huulille kun ovat ne huomanneet. Vaatteet ja asusteet saavatkin mielestäni olla sellaisia että saavat ihmiset hymyilemään ja hyvälle tuulelle.
Päiväkodissa kun olin työharjoittelussa niin lapset ihastelivat pöllöjä ja keksimme niiden kanssa jonkun leikinkin.


Minun pöllöt, jotka ovat jo maailmaa nähneet paljon



Tulepa ostamaan omat pöllö kynsikkäät Naisten Joulumessuilta Helsingin Wanhasta Satamasta 6.-10.12.2017. Nähdään siellä!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti