maanantai 21. elokuuta 2017

Aiemmin tehdyt huopatossut saivat uuden ilmeen...

Niin se on meidän arki lähtenyt käyntiin, haasteita on mutta eiköhän se tasaannu hiljalleen. Poikia jänskättää yksin koulumatkan kulkeminen ja minua alkanut jo jänskättää syyskuun lopulla alkava työharjoittelu. Joten nyt kaikkien näiden arjen juttujen takia tuunailut ja käsityöt ovat jääneet vähän vähille.




Ennen koulujen alkua aloitin tämän projektin ja tänään vihdoin sain sen valmiiksi. Kyseessä on siis minun aiemmin  itse tekemät huopatossut, joihin kävin suutarilla laittamassa pohjat jotta voin niitä käyttää myös ulkona. Tossut ovat jääneet aika pitkälti käyttämättä en jotenkin tykännyt vaan niistä. Muutaman vuoden ne ovat pyörineet kenkäkaapissa odottaen uutta ideaa.




Tässä huopatossut kun aikanaan ne tein.

Jotenkin noiden alkuperäisten tossujen varsi ei ollut mielestäni ulkokenkiin sopivat. Nyt kun olen tehnyt paljon farkuista juttuja niin siitähän se idea sitten taas lähti. Yksien farkkujen lahkeista leikkasin sopivat pätkät ja kiinnittelin ne tossuissa oleviin resoreihin. Lisäsin vielä muutamat niitit joita käytin myös aiemmassa postauksessa sormuksiin. Ja niin mun huopatossut saivat paljon minun silmääni miellyttävämmän ilmen.




Siinä ne tossut on uudistuneena ja nyt vaan odotellaan pakkasia 😆.



Psssst...Meidän mopo lähtee retkelle keskiviikkona, siitä juttua lähipäivinä


2 kommenttia: