maanantai 27. elokuuta 2018

Laukku farkkujen vyötärökaitaleista

Tekaisin taas vaihteeksi yhden laukun. Tähän laukkuun pääsääntöisesti käytin farkkujen vyötärökaitaleita, hihna on vanha vyö sekä vuori on joku kangas jonka olen aikoinaan ostanut.





Otin kasan farkkuja, joista olen leikannut jo lahkeet muuhun käyttöön. Nyt oli aika keksiä housujen yläosasta jotain kivaa.





Kun tekee vanhasta uutta saa miettiä toteutusta aika monelta kantilta ennen kuin alkaa ommella. Ompelukoneeltakin vaatii paljon, kun ompelee farkkua jossa on monta kerrosta. Minulla on onneksi ihan huippu ompelukone jolla olen ommellut jo lapsesta asti.



Lähdin yhdistelemään vyötärökaitaleita ja näin sain sopivan kokoisen kankaan laukkua varten. Laukun sivulle vielä leikkasin farkun lahkeesta sopivat suikaleet jotta sain laukkuun tilavuutta. Ja tietenkin laukku sai kiEMura logon.



















Niin se laukku sai hiljalleen muotonsa, ja olen enempi kuin tyytyväinen lopputulokseen.


Laukku edestä

Laukku takaa

Laukku sisältä:







IHANAA ALKANUTTA 
VIIKKOA KAIKILLE!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti